پروتز آلت تناسلی مردان برای افزایش حجم و درمان اختلال نعوظ

ایمپلنت پیشرفته آلت تناسلی (که به عنوان پروتز آلت تناسلی نیز شناخته می شود) روشی انقلابی برای بازیابی نعوظ می باشد. این روش درمانی از طریق شکافی کوچک با عوراض جانبی جزئی انجام می شود و نتیجه خوبی دارد. جراحی در بخش سرپایی مرکز ما انجام می شود. بیماران در همان روز با درد بسیار کم یا بدون هیچ دردی به خانه فرستاده می شوند. مزایای جراحی پروتز پیشرفته شامل عفونت پایین تر، خونریزی کمتر، برش کوچکتر و نتایج بهبود یافته طولانی مدت تر می باشد. این درمان همچنین به اصلاح انحنای آلت تناسلی در صورت وجود کمک می کند. عموما بیماران بعد از 3 تا 4 هفته پس از جراحی از نظر جنسی فعال می شوند.

در هنگام فعالیت، اندازه و قطر مهم می باشد. دکتر سلمان اسلامی متخصص در افزایش این جنبه می باشد تا برای شما بهترین تجربه ممکن از پروتز آلت تناسلی را ایجاد کند. هر پروتز به صورت اختصاصی طراحی می شود. زیرا میدانیم که انسان ها با هم متفاوت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره 02188343444 تماس حاصل فرمایید.

ساختار آلت تناسلی


آلت تناسلی شامل دو فضای نعوظ می باشد که جسم غاری نامیده می شود و در طول اندام امتداد دارند.

جسم غاری بافتی اسفنجی دارد که فضاها را پر می کند. جسم غاری با غشایی به نام سفید پرده احاطه شده است.

بافت اسفنجی حاوی عضلات صاف، بافت های رشته ای، فضاهای خالی و رگ ها خونی می باشد. پیشاب‌راه که کانالی برای خروج ادرار و انزال می باشد، در زیر جسم غاری کشیده شده است و با جسم اسفنجی احاطه شده است.

پروتز آلت تناسلی چیست؟


پروتز آلت تناسلی

ایمپلنت های آلت تناسلی ابزاری هستند که به عنوان پروتزها نیز شناخته می شوند و می تواند به صورت مصنوعی نعوظ را در هر آقایی با این نوع نقص بازیابی کنند. پروتزها از طریق جراحی به داخل آلت تناسلی وارد می شوند.

پروتزهای آلت تناسلی نیاز به جراحی دارند و رایج ترین جراحی انجام شده برای درمان اختلال عملکرد نعوظ می باشد این روش تقریبا 90% میزان رضایت بیماران و شریک جنسی آنها را به همراه دارد.

چرا به جراحی پروتز آلت تناسلی فکر کنیم؟


در مواردی که اقدامات درمانی سنتی اختلال نعوظ ناموفق بوده است، احتمالا جراحی پروتز آلت تناسلی در نظر گرفته بشود.

پروتز آلت تناسلی همچنین می تواند به منظور درمان بیماری های شدید که باعث ایجاد زخم در داخل آلت تناسلی می شوند و منجر به انحنا و نعوظ دردناک (بیماری پیرونی) می شوند نیز به کار برده شوند.

مزایای جراحی پروتز آلت تناسلی


مزایای جراحی پروتز آلت تناسلی

  • هنگامی که می خواهید نعوظ عالی را داشته باشید مهمترین هدف درمان ED کمک به شما برای نعوظ بسیار خوب می باشد. پروتز آلت تناسلی نه تنها در زمان لازم به شما در داشتن نعوظ خوب کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.
  • افزایش قطر و طول سایز کوچک پروتز استفاده شده منجر به از دست دادن طول و قطر آلت تناسلی می شود. پروتز آلت تناسلی پیشرفته به دقت و صحیح جایگزاری می شود و به نوعی به اندازه شما خواهد بود که به شما برای افزایش و بازیابی قطر و طول کمک کند. بعلاوه، روش های بهبود طول و قطر نیز ممکن است برای بهتر کردن نتیجه مورد استفاده قرار گیرند.
  • میزان بسیار بالای رضایتمندی بیمار می خواهیم برای شما تجربه ای لذت بخش، بدون نگرانی و درد را ایجاد کنیم. هر نوع روش درمانی مورد نیاز معمولا در مرکز جراحی ما با بی هوشی انجام می شود. 93.8% بیماران رضایت کامل یا نسبی دارند که از سطح رضایتمندی در مورد مصرف وایگرا (51.6%) یا درمان تزریقی (40.9%) بسیار بالاتر می باشد.
  • حتی میزان رضایت بیشتر در رابطه با شریک زندگی می خواهیم شریک زندگی شما تجربه خوب مشابه ای را داشته باشد. پروتز آلت تناسلی میزان رضایتمندی شریک زندگی را نامین می کند که حتی بالاتر از میزان رضایت خود بیمار می باشد و این موضوع نشان دهنده آن است که روش های پیشرفته ما نه تنها نتیجه عالی را ایجاد می کنند، بلکه احتمالا صمیمت از دست رفته را بازیابی و روابط شکست خورده را ترمیم می کنند.

انواع پروتزهای آلت تناسلی


انواع مختلفی از پروتزهای آلت تناسلی در دسترس می باشند. نوع مورد استفاده بستگی به نیازها و سلیقه خود آقا دارد.

چندین عامل وجود دارد که نیاز به در نظر گرفتن آنها توسط آقا و پزشک او قبل از تصمیم گیری دارد و شامل:

  • سایز و نوع بدن
  • سن آقا و شریک زندگی او
  • سایز و کلاهک آلت تناسلی و کیسه بیضه
  • هر پیشینه ای در مورد جراحی شکمی و لگنی
  • داشتن جراحی کلوستومی
  • پیشینه پیوند کلیه
  • آیا آلت تناسلی ختنه شده است یا نه
  • سلامت و تندرستی عمومی
  • طول عمر

دو نوع اصلی از پروتزهای آلت تناسلی وجود دارد.

پروتزهایی با قابلیت تورم

این مورد رایج ترین نوع پروتزهای آلت تناسلی است که توسط دکتر اسلامی جایگذاری می شود. پروتزهای با قابلیت تورم شامل یک جفت استوانه های است که با جراحی داخل آلت تناسلی قرار می گیرند و با استفاده از مایع فشرده شده منبسط می شوند. لوله ها استوانه ها را به یک مخزن و پمپ که با جراحی جاگذاری شده اند، متصل می کند. بیمار با فشار روی پمپ کوچکی که زیر پوست در کیسه بیضه قرار دارد، استوانه ها را متورم می کند.

برخلاف پروتزهای انعطاف پذیر، پروتزهای متورم شوند می توانند طول و قطر آلت تناسلی را افزایش بدهند و همچنین زمانی که آلت تناسلی در حالت طبیعی است و متورم نیست نیز حالت طبیعی خواهد داشت.

پروتزهای انعطاف پذیر

پروتزهای انعطاف پذیر معمولا حاوی جفت میله هایی است که با جراحی در جسم غاری قرار می گیرند. مصرف کننده به صورت دستی موقعیت آلت تناسلی و بعد میله ها را اصلاح می کند.

این کار روی طول و قطر آلت تناسلی تاثیری ندارد. این پروتزها برای بیمارانی که توانایی دستی محدودی دارند مناسب می باشد.

چه کاری برای آماده شدن نیاز است که انجام بدهید؟


آمادگی های لازم قبل از عمل

پزشک معالجتان آزمایشات کامل جسمانی  را انجام خواهد داد و پیشینه پزشکی شما را بازبینی می کند. تمامی گزینه های درمانی دیگر نیز باید در نظر گرفته شوند.

درمورد انتظارات و نگرانی های خود با پزشک مشورت کنید. شما نوع پروتز را انتخاب خواهید کرد، بنابراین در مورد مزایا و مضرات هر کدام سوال بپرسید.

ممکن است نیاز به پرهیز از داروهای قوی رقیق کننده خون داشته باشید. اما به خاطر طبیعت کم تهاجمی تکنیک MINT، پزشکان می توانند روی بیمارانی که آسپرین مصرف می کنند نیز جراحی را انجام بدهند.

در طی جراحی پروتز آلت تناسلی


در طی جراحی پروتز آلت تناسلی

جراحی پروتز آلت تناسلی در بیمارستان و تحت بیهوشی کامل انجام می گیرد و معمولا 45 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

  • ناحیه جراحی نیز بلافاصله قبل از جراحی برای کاهش خطر عفونت اصلاح / شیو خواهد شد.
  • هیچ لوله گذاری در اکثر آقایان نیاز نیست.
  • بافت اسفنجی که در آلت تناسلی جسم غاری نامیده می شود، به طور طبیعی در طول نعوظ با خون پر شده است و کشیده می شود.
  • جراح شما اندازه صحیح پروتز را انتخاب خواهد کرد و استوانه های پروتز را در داخل آلت تناسلی شما قرار خواهد داد. تمامی اندازه ها بر اساس اندازه های دقیق بدن شما مشخص می شوند. اما پزشک بزرگترین ابزاری را که آلت تناسلی شما می تواند جای دهد را قرار می دهد.
  • اگر پزشک ابزار قابل تورم سه تیکه را جایگزاری کرد، پمپی نیز در کسیه بیضه قرار می دهد. برای ابزارهای سه تکه، پزشک معالج شما مخزن سیالی را در قسمت عمیق لگن قرار می دهد (همه این‌ها از طریق شکافی سه / چهار سانتی متری انجام می شود).
  • زمانی که ابزار در جای خود قرار گرفت، پزشک شما شکاف را با نخ بخیه جذبی می بندد. بنابراین نیازی به مراجعه دوباره برای کشیدن بخیه ندارید.

دوره بهبود از جراحی پروتز آلت تناسلی


برای بیماران، ترمیم پروتز آلت تناسلی اغلب نگران کننده ترین بخش در جراحی پروتز آلت تناسلی می باشد.  خوشبختانه، ترمیم اغلب سریعتر و کم دردتر از چیزی است که بیماران نگران آن هستند. زمان ترمیم پروتز آلت تناسلی بین بیماران متفاوت است و تورم و آزردگی در برخی از بیماران سریعتر از دیگران خواهد بود.

به طور کلی، بعد از جراحی پروتز آلت تناسلی، بیماران نیاز به حدود یک تا دو هفته زمان برای بهبود خواهند داشت. برش باید در طول 5 روز ابتدایی بعد از جراحی بهبود یابد. التهاب و آزردگی به طور چشمگیری در طی هفته اول بهبود خواهد یافت. ترمیم جراحی پروتز آلت تناسلی را می توان با اقداماتی ساده مانند بالا بردن کیسه بیضه و استفاده از یخ برای کاهش التهاب که بلافاصله بعد از جراحی شروع می شود، بهبود بخشید. بیماران به هیچ وجه نباید یخ را مستقیما روی کیسه بیضه یا آلت تناسلی قرار دهند. زیرا ممکن است باعث آسیب پوستی و سرمازدگی شود. بالا بردن کیسه بیضه می تواند با استفاده از حوله یا پیرهنی قدیمی که بین ران ها قرار گرفته است، انجام گیرد. استفاده از لباس زیر کمکی یا بیضه بند، نگه داشتن آلت تناسلی به سمت بالا و کم کردن هر گونه فعالیت شدید در دو هفته بعد از درمان، ترمیم پروتز آلت تناسلی را نیز سرعت می بخشد. برای دو هفته اول بعد از جراحی، بیماران نیابد هیچ شعی سنگینی را بلند کنند یا فعالیت شدیدی داشته باشند.

فعال و غیرفعال کردن پروتز آلت تناسلی


اکثر پزشکان به بیمار اجازه فعال و غیرفعال کردن پروتز آلت تناسلی را در دو هفته اول بعد از جراحی نمی دهند. این مدت زمان ترمیم، راحتی را در اولین استفاده بهبود می بخشد. در طی این دوره نقاهت، پایین کشیدن پمپ درون کیسه بیضه می تواند به قرار گرفتن پروتز در مکان مناسب کمک کند و دسترسی بیمار را بعد از بهبود راحتتر کند. پروتز آلت تناسلی معمولا دو تا چهار هفته بعد از جراحی فعال می شود و عموما بار اول در مطب پزشک خواهد بود. پزشک یا دستیار او در اولین مرتبه فعال و غیرفعال شدن پروتز آلت تناسلی دستورالعمل را به بیماران خواهد داد. در این حرفه ، ما مطمئن می شویم که بیماران نمونه کارت و پمپ خود را دریافت می کنند و همچنین مدل هایی در دسترس بیماران هستند که بتوانند این فرایند را تصور کنند. بعد از این فعال شدگی در مطب، به بیماران گفته می شود که روزی یک بار در خانه پروتز را متورم و سپس رفع تورم کنند. این عمل فرصتی را برای بیمار مهیا می کند تا با این کار راحت تر باشند و در رساندن به بزرگترین اندازه آلت متورم بعد از جراحی کمک می کند. برای بیماران زمان می برد تا در فرایند فعال سازی اعتماد به نفس پیدا کنند – اگر دلسرد یا نا امید شدند، باید فقط درخواست راهنمایی های بیشتری را از پزشک بکنند.

برخی از بیماران می ترسند اگر در همان ابتدا برای فعال و غیر فعال کردن پروتز تقلا کنند، به پروتز آلت تناسلی خود آسیب برسانند. خبر خوب این است که در این موارد، آسیب رسیدن به پروتز آلت تناسلی تقریبا غیر ممکن می باشد و معمولا بیماران قادر خواهند بود با مقداری آموزش در مورد نحوه استفاده از پمپ،عملکرد عالی داشته باشند. در صورتی که  نگرانی بیماران این باشد که پروتز عمل نکند، باید در این مورد با پزشک خود مشورت کنند. مشکلات طولانی مدت در مورد پروتز آلت تناسلی معمول نمی باشند و اغلب می توان مشکل را در مطب رفع کرد.

آیا خطری در استفاده از پروتز آلت تناسلی وجود دارد؟

مانند همه جراحی ها، جراحی پروتز آلت تناسلی خطراتی دارد اما مخصوصا با روش MINT خطرات کم می باشند. این خطرات شامل عفونت، خونریزی، اختلال در عملکرد پروتز می باشند و فقط محدود به این موارد نیز نیستند.

ولی عوارض قابل توجه به ندرت پیش می آیند و در افرادی که دوره نقاهت ناقصی داشتند بروز می دهد و همچنین شما می توانید یک مدل واقعی پروتز را در کلینیک ببینید و لمس کنید

هزینه آن چقدر است؟


هزینه کلی بستگی به عوامل متفاوتی دارد:

  • نوع ایمپانت
  • مکان زندگی شما
  • آیا تامین کننده در شبکه هست یا خیر
  • پرداخت و کسورات برنامه شما

پرسش و پاسخ


سوالات در مورد ایمپلنت پیشرفته آلت‌تناسلی

آیا می توانم با وجود پروتز آلت تناسلی لذت جنسی را حس کنم؟

اگر قبل از پروتز می توانستید لذت جنسی را حس کنید، بعد از آن نیز خواهید توانست.

دوره نقاهت چقدر است؟

بیشتر بیماران نیاز به بستری یک شبه بعد از جراحی دارند و بعد می توانند به خانه بازگردند. هر شخص متفاوت است و دوره نقاهت نیز در آن ها تفاوت می کند، اما معمولا بین 4 تا 6 هفته زمان می برد تا بتوانید فعالیت جنسی خود را دوباره شروع کند. پزشک برگه اطلاعات دقیق در مورد کارهایی که می توانید و نمی توانید در این دوره انجام بدهید را به شما می دهد. بیشتر آقایان در طی 1 تا دو هفته بعد می توانند به سرکار خود برگردند.

آیا طول آن بعد از قرار دادن پروتز آلت تناسلی کوتاه تر می شود؟

هر نوع پروتز آلت تناسلی بر اساس آناتومی شما طراحی می شود و پروتز به تنهایی منجر به کاهش سایز نمی شود. بر اساس پیشینه پزشکی شما، تغییرات در آناتومی یا تغییر شکل می تواند منجر به از دست دادن طول آلت تناسلی قبل از پروتز شود و احتمالا کاهش یک تا 2 سانتی متری نعوظ عادی باشد. با این حال، پزشک تلاش می کند بزرگترین پروتزی را که آلت تناسلی شما می تواند در خود جای دهد، برای شما جایگذاری کند.

آیا کسی متوجه این می شود که من پروتز استفاده کرده ام؟

پروتز کاملا درون بدن قرار می گیرد. هنگامی که آلت تناسلی در حالت شل است، به وضع استراحت و نزدیک به نرمال خود دیده می شود و با نگاه کردن کسی متوجه آن نخواهد شد.

پروتز آلت تناسلی چه مدت ماندگاری دارد؟

تحقیقی نشان داده است که 75% پروتزهای اولیه به مدت 15 سال یا بیشتر بدون اصلاح یا خارج کردن باقی می مانند.

آیا با وجود پروتز آلت تناسلی می توانم نعوظ غیرارادی داشته باشم؟

بعد از جراحی، امکان نعوظ طبیعی وجود ندارد زیرا بافت نعوظ با پروتز جایگزین شده است.ولی می توانید هر زمان که می خواهید با وجود پروتز نعوظ داشته باشید.بنابراین، باید در نظر بگیرید که آیا پروتز انتخاب درستی برای شما است یا خیر.

آیا جراحی پروتز آلت تناسلی دردناک است؟

بعد از جراحی آلت تناسلی، برای چند روز ممکن است درد خفیف تا متوسطی داشته باشید، اما علائم بعد از یک تا دو هفته از بین می روند. از آنجایی که پزشکان در یک منطقه حساس جراحی را انجام می دهند، مقداری درد بعد از جراحی وجود خواهد داشت. آنها اقداماتی مانند تخلیه مایع جمع شده، تجویز داروهای مسکن و استفاده از پانسمان های جراحی فشرده، را برای به حداقل رساندن درد انجام می دهند.

طول دوره بهبود می تواند بر اساس فاکتورهای متفاوتی تغییر کند و پزشک به شما اطلاع می دهد که چه زمان به اندازه کافی برای انجام دوباره فعالیت های جنسی خود بهبود یافته اید. معمولا پزشک پروتز آلت تناسلی را سه هفته بعد از جراحی و زمانی که برای استفاده بدون محدودیت آماده است، فعال می کند

مقالات مرتبط

keyboard_arrow_up
تماس با ما