بزرگ کردن، افزایش قطر، طول و کلفت کردن آلت تناسلی

تعداد زیادی از مردان وجود دارند که از اندازه، ضخامت ویا ظاهر کلی آلت تناسلی خود ناراضی هستند. در حالی که جراحی ممکن است یک گزینه باشد، بسیاری از مردان برای جراحی آماده نیستند و ترجیح می‌دهند فیلر یا چربی را به بدن خود تزریق کنند.

در این مقاله، ما در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی و اثربخشی و خطرات آن و هزینه‌های این عمل صحبت می‌کنیم.

دکتر سلمان اسلامی متخصص اورولوژی  پیش از تزریق ژل یا چربی برای بزرگ کردن و افزایش قطر آلت تناسلی مردان یک معاینه دقیق و جامع انجام میدهند و سپس براساس شرایط خاص هر فرد بهترین روش را پیشنهاد می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره 02188343444 . تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان


تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

پیوند چربی آلت تناسلی (که “فالوپلاستی انتقال چربی” نیز نامیده می‌شود) این توانایی را دارد که آلت تناسلی را با انتقال چربی تصفیه شده خود بیمار از یک ناحیه از بدن به ساقه آلت تناسلی فراهم کند. استفاده از ذخایر چربی بدن خطر واکنش آلرژیک را از بین می‌برد و فیلر را 100% طبیعی نگه می‌دارد. چربی از ناحیه‌ای که می‌توان از آن در امان بود (معمولاً معده یا ران‌ها) برداشته می‌شود و سپس برای دستیابی به تغییر قابل توجهی به آلت تناسلی تزریق می‌شود.

مزایای کلیدی پیوند چربی آلت تناسلی

  • افزایش دور آلت تناسلی
  • افزایش طول آلت تناسلی در هنگام شل شدن
  • کم و بدون نیاز به توقف
  • حداقل عوارض جانبی
  • بهبود نعوظ و ارگاسم ناشی از سلول‌های بنیادی چربی
  • افزایش قابل توجه اعتماد به نفس و عزت نفس

کاندیدای خوب برای پیوند چربی آلت تناسلی 

اگر می‌خواهید پیوند چربی آلت تناسلی را در ناحیه میامی انجام دهید، ممکن است این روش عالی برای شما باشد. کاندیدهای ایده‌آل برای این درمان کسانی هستند که:

  • می‌خواهند دور یا طول آلت تناسلی خود را افزایش دهند
  • انتظارات واقع بینانه از روش داشته باشند
  • چربی کافی برای ذخیره برای درمان داشته باشند
  • بالای 18 سال سن دارند
  • آیا افراد غیر سیگاری در سلامت کلی خوب هستند

جزئیات درمان پیوند چربی آلت تناسلی 

جزئیات درمان پیوند چربی آلت تناسلی

اولین قدم در بزرگ شدن آلت تناسلی شما، مشاوره خصوصی و انفرادی با پزشک خواهد بود. اینجاست که می‌توانید نگرانی‌های زیبایی‌شناختی، اهداف شخصی‌تان را بیان کنید و هر سؤالی را که ممکن است داشته باشید، از جمله هزینه‌های این عمل بپرسید. پس از اینکه به همه سوالات شما پاسخ داده شد و تصمیم گرفته شد که پیوند چربی آلت تناسلی برای شما مناسب است، قرار ملاقات شما تعیین می‌شود.

در روز عمل، ناحیه تناسلی تمیز می‌شود، با یک بی‌حس کننده موضعی بی‌حس می‌شود و آماده می‌شود. اولین بخش از عمل لیپوساکشن است که می‌تواند با بیمار با بیهوشی عمومی یا موضعی انجام شود. برش‌های بسیار کوچکی در اطراف ناحیه‌ای که چربی برداشته می‌شود (معمولاً شکم، پهلو یا ران) ایجاد می‌شود. از طریق این برش‌ها، یک کانول برای شل شدن، برداشتن و مکش چربی از ناحیه به آرامی و به آرامی وارد می‌شود.

هنگامی که چربی به اندازه کافی برداشته شد، تصفیه شده و به آلت تناسلی منتقل می‌شود. یک برش کوچک در پایه آلت تناسلی ایجاد می‌شود که از طریق آن کانول می‌تواند وارد شود و چربی را تزریق کند. اکثر بیماران ناراحتی بسیار کمی را به دلیل عامل بی‌حس کننده گزارش می‌کنند، اگرچه ممکن است کمی کشش یا کشیدن احساس کنید.

عوارض جانبی بالقوه بزرگ شدن آلت تناسلی با روش انتقال چربی چیست؟ 

عوارض جانبی احتمالی پس از بزرگ شدن آلت تناسلی با انتقال چربی شامل نکروز چربی به دلیل خونرسانی محدود به ناحیه، تشکیل ندول، برآمدگی، بازجذب چربی و نتایج ضعیف است.

بازیابی و نتایج 

تورم، کبودی و/یا حساسیت در ناحیه کشاله ران پس از درمان قابل انتظار است، اما بسیار جزئی خواهد بود. این‌ها تقریباً در دو هفته برطرف می‌شوند. اکثر بیماران حدود 24 ساعت برای استراحت و بهبودی نیاز دارند. برای حدود یک هفته، باید از پیاده روی طولانی، ایستادن طولانی مدت و فعالیت‌های سنگین، از جمله بلند کردن اجسام سنگین اجتناب کنید.

در عرض دو هفته، ممکن است ورزش سبک و آمیزش جنسی را از سر بگیرید. برخی از بیماران تا یک ماه پس از عمل در حین نعوظ احساس درد خفیفی می‌کنند، اما این طبیعی است. اگر درد شدید است، لطفا با ما تماس بگیرید. اگرچه نتایج اولیه بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود، اما نتایج نهایی حدود 5 یا 6 ماه پس از عمل پیوند چربی آلت تناسلی آشکار خواهد شد. برخی از بیماران ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه خود به جلسات متعدد نیاز داشته باشند، زیرا ممکن است برخی از چربی‌ها زنده نمانند.

چقدر می‌توانم انتظار پیشرفت داشته باشم؟ 

نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، اما به طور متوسط، بیماران می‌توانند تا 30 درصد افزایش عرض و یک تا دو اینچ افزایش طول را انتظار داشته باشند.

پس از تزریق چربی به آلت تناسلی چه احساسی خواهیم داشت؟ 

پس از اولین تزریق، بیمار متوجه افزایش قابل توجهی در دور آلت تناسلی خواهد شد زیرا بیشتر سلول‌های چربی هنوز دست نخورده خواهند بود.

اندازه اولیه با تورم، معمولاً خفیف، تا حدودی افزایش می‌یابد. نتیجه نهایی به میزان چربی منتقل شده و میزان کلی و توزیع نکروز چربی (سقوط سلول‌هایی که زنده نمی‌مانند) به همراه میزان فیبروز و اسکار که معمولاً حداقل است بستگی دارد.

چربی معمولاً به عنوان چربی مانند یا کمی نرم‌تر با قوام مارشمالو توصیف می‌شود که معمولاً بافتی مشابه چربی در معده دارد.

بافت در حالت نعوظ تا حدودی بهبود می‌یابد، زیرا چربی کمی بین بافت آلت تناسلی و پوست فشرده می‌شود.

میانگین هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی با روش انتقال چربی چقدر است؟ 

هزینه واقعی بزرگ‌کردن آلت تناسلی با انتقال چربی به محل، جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره، و طول و درگیری جراحی پلاستیک بستگی دارد.

پرکننده پوست


پرکننده پوست

فناوری جدید با پرکننده‌های پوستی باعث پیشرفت در تقویت آلت تناسلی شده است. همان محصولاتی که FDA برای تقویت گونه‌ها و چانه‌ها تأیید شده‌اند، به ساقه و سر آلت تناسلی تزریق می‌شوند تا به طور قابل توجهی دور و عرض آلت تناسلی را افزایش دهند.

دور کمر از نظر ظاهر و روابط صمیمانه بسیار مطلوب است. تزریق‌های تقویت کننده آلت تناسلی بیشترین تأثیر را بر روی دور یا عرض آلت تناسلی دارند. مطالعات اخیر نشان داده است که 90 درصد از شرکای مرد افزایش دور (عرض) آلت تناسلی را به افزایش طول ترجیح می‌دهند.

پرکننده‌های آلت تناسلی مانند پرکننده‌های صورت عمل می‌کنند: آن‌ها در صورت نیاز حجم می‌دهند. این درمان بزرگ کننده آلت تناسلی که مستقیماً به آلت تناسلی تزریق می‌شود، می‌تواند دور بدن را افزایش دهد و ظاهر کلی ناحیه تناسلی را بهبود بخشد. اساساً، بزرگ‌کردن آلت تناسلی با استفاده از پرکننده‌های پوستی می‌تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد و به راحتی مردان کمک کند.

مزایای تقویت با پرکننده 

  • بدون جراحی
  • مراحل کم
  • نتایج فوری
  • زمان درمان 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد
  • اکثریت همچنان تا 2 سال بهبود خواهند داشت!
  • بدون بخیه، جای زخم یا بیهوشی
  • با حداقل ناراحتی
  • در حالی که هم شل و هم در حالت ایستاده است تقویت می‌شود
  • ظاهر برآمدگی متناسب در مایو یا شورت
  • می‌توانید فعالیت جنسی را در یک هفته از سر بگیرید

روش کار چگونه است؟ 

پزشکان از پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA) استفاده می‌کنند که با مقاومت در برابر فشرده‌سازی خارجی، باعث افزایش دور فوق‌العاده می‌شود و به آلت تناسلی در حالت شل و نعوظ احساس طبیعی می‌دهد. نتایج با ظاهر بسیار رضایت بخش آرایشی بادوام هستند. استفاده از پرکننده‌های اسید هیالورونیک برای تزریق ترجیح داده می‌شود زیرا در صورت نیاز می‌توان به راحتی این ماده را حل کرد.

پزشک با استفاده از کرم بی‌حس کننده آلت تناسلی را بی‌حس می‌کند. سپس فیلر اسید هیالورونیک به آرامی درست زیر لایه سطحی درم با استفاده از یک میکروکانولا تزریق می‌شود. تمام فیلرها حاوی لیدوکائین هستند که هر گونه درد و ناراحتی را در طول عمل کاهش می‌دهد.

این یک روش اداری است که کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. بیمار می‌تواند بلافاصله پس از عمل به فعالیت‌های عادی روزانه خود ادامه دهد.

روش افزایش آلت تناسلی چه چیزی می‌تواند انجام دهد؟

روش افزایش آلت تناسلی

 

این روش باعث افزایش دور می‌شود نه طول. بیماران باید انتظارات واقع بینانه‌ای در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی داشته باشند. این روش اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهد، اما آلت تناسلی را دو برابر نمی‌کند.

مطالعات بالینی نشان داده است که بیش از 80 تا 90 درصد بیماران به طور کامل یا بیشتر از نتایج خود راضی هستند و بیماران و شرکای جنسی آن‌ها سطوح بالایی از رضایت را گزارش می‌دهند.

چه چیزی برای افزایش دور آلت تناسلی استفاده می‌شود؟

در روش بزرگ کردن آلت تناسلی از پرکننده‌های اسید هیالورونیک از جمله Juvederm XC و Voluma XC، Restylane Lyft و Restylane Defyne استفاده می‌شود. مزایای متعددی برای استفاده از فیلر نسبت به سایر تکنیک‌های تهاجمی‌تر وجود دارد. این نوع پرکننده‌ها از اسید هیالورونیک – یک ماده قندی طبیعی در پوست – ساخته شده‌اند که بی‌خطر بوده و آب را نگه می‌دارند و ناحیه درمان را برای بزرگ‌کردن و جوان‌سازی طولانی‌مدت حجیم می‌کنند.

چقدر وزن دارند؟ 

افزایش دور به مقدار پرکننده پوستی که در آلت تناسلی قرار می‌گیرد بستگی دارد. اکثر بیماران برای دستیابی به نتیجه مطلوب و از نظر زیبایی شناسی به 5 تا 15 سرنگ نیاز دارند. افزایش دور معمولی با این تکنیک و این تعداد سرنگ باعث افزایش 15 تا 35 درصدی دور می‌شود.

چقدر می‌توانم انتظار داشته باشم که هزینه کنم؟

محبوب‌ترین و ماندگارترین تزریق هیالورونیک اسید بزرگ کننده آلت تناسلی، Voluma XC است. در حالی که درمان‌های معمولی برای صورت یا لب‌ها به ۱ تا ۳ سرنگ نیاز دارند، بزرگ‌کردن آلت تناسلی با Voluma XC به ۵ تا ۱۵ سرنگ برای ساقه و سر آلت تناسلی نیاز دارد. درمان پایه با 5 سرنگ از محصول انتخابی شروع می‌شود.

بعد از درمان چه انتظاری باید داشت؟

روش افزایش آلت تناسلی یک روش سرپایی است که معمولا کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. این روش افزایش دور آلت تناسلی به اندازه وقت ناهار طول می‌کشد و نتایج فوری دارد. فعالیت‌ها و کار روزانه ممکن است بلافاصله پس از درمان از سر گرفته شود. نیازی به استراحت نیست.

نتایج تا کی دوام خواهند داشت؟ 

مدت زمان ماندگاری بستگی به مارک پرکننده انتخابی دارد. سازندگان ادعا می‌کنند که پرکننده‌های آن‌ها تا 12 تا 24 ماه دوام می‌آورد. بدن هر کس بسته به سلامت، سن و سبک زندگی، پرکننده نرم را به طور متفاوتی متابولیزه می‌کند. فیلر به تدریج در بافت‌های اطراف جذب می‌شود و در نتیجه دور آلت تناسلی به تدریج تغییر می‌کند. با کاهش اثرات اولیه، بیماران می‌توانند تزریق فیلر اضافی را انتخاب کنند

مقالات مرتبط

keyboard_arrow_up
تماس با ما